Yurt dışında eğitim nasıl planlanmalıdır?

Posted: April 12, 2014 in Abroad, education, Egitim, Yurtdisinda
Tags: , ,

Yurt dışında eğitim alma fırsatını yakalayan insanlar genellikle yabancı dillerini geliştirmek ve tabi ki yeni öğrenim yapılarını ve sistemlerini tecrübe etmek için yabancı kültürlerin içine dalma fırsatını yakalayan insanlardır.

Fakat önemli olan eğitimlerini ABD’de, Çin’de, Norveç’te, ya da İtalya’da tamamlamış olmaları değildir çünkü nereye giderlerse gitsinler tecrübe edebilecekleri ve başarabilecekleri birçok şey bulunmaktadır.

Hepimizin bildiği gibi, yurt dışında eğitim almak- Ne zaman gitmeli? Nerede kalınmalı? Ve tabi ki Ne üzerine eğitim alınmalı, gibi- hazırlık sürecinin başından itibaren yüksek seviyede bir sorumluluğu gerektirmektedir.

Bu sorular sizin nihai olarak yurt dışında becerilerinizi ve ilginizi şekillendirmeden önce özellikle sizin tarafınızdan yanıtlanmalıdır.

Eğer gerçekten yurt dışında moda tasarımı üzerine eğitim almak isteyenlerden biri de sizseniz, aşağıda bulunan rehberi izlediğinizden emin olunuz.

İpuçları ve rehberlik

Nereye?

Başlangıçtan itibaren, eğitim için tam olarak nereye gitmek istediğiniz sorusuna cevap vermeniz gerekmektedir. Çoğu kez bu yurt dışında eğitim almaya başlamak için sorulan en elzem soru olarak görülebilir.

Farklı üniversitelerin farklı konularda farklı uzmanlıkları bulunmaktadır. Sadece orada olmak için rastgele bir isim seçmek size çok yardımcı olmayacaktır. Becerilerinizi geliştirmek için (Ör. Moda tasarımı) yurt dışı staj programlarını araştırmalısınız.

Ne zaman?

Gideceğiniz yer ile ilgili olarak emin olduğunuzda, doğrulmanız gereken ikinci şey yurt dışı staj programları için oraya ne zaman gitmeyi amaçladığınız olacaktır. Şunu not etmeniz gerekir ki her üniversitenin tüm derslerin yer aldığı bir kesin zaman çerçevesi bulunmaktadır, dolayısıyla bundan sonra sadece seyahat planınızı yapabileceğinizi bilmeniz sizin için önemlidir.

Kim yardımcı olabilir?

Eğitiminizi planlamak için hangi ülkeyi ya da ayı seçerseniz seçin sizinle ilgili her şeyi planlamasına izin vererek bir kariyer eğitim planlamacısından destek alabilirsiniz.

Özetlerken, tüm ümit edeceğiniz- yurt dışında eğitim almak için , basit bir şekilde sizden istenen yurt dışı eğitim programları için yeri ve zamanı belirlemek ve geriye kalan şeyleri planlamayı sizin için halletmesi için kariyer eğitim planlamacısına  bırakmak olacaktır

Daha fazla bilgi için bize http://www.plus-edu.biz/ ziyaret

Leave a Reply

